tel : +48 32 67 02 447
tel : +48 692 555 555

dołącz do nas

www.facebook.com allegro youtube rss

Sklep


Home >> Reklamacje

F O R M U L A R Z R E K L A M A C J I / Z W R O T U



Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 692 555 555 lub 32 67 02 447 w przypadku rozpakowania przesyłki w dniu jej dostarczeniu i stwierdzeniu niesprawności sprzętu.
Do wysyłanego sprzętu na reklamację, oprócz formularza reklamacyjnego prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej. Brak karty gwarancyjnej może być przyczyną nie uwzględnienia reklamacji.

Dane klienta
Imię i nazwisko
Nazwa firmy
(*)

Adres korenspondencji

(*)
Telefon (*)
E-mail (*)

REKLAMOWANY ARTUKUŁ
Data zakupu calendar(*)
Numer dokumentu zakupu (*)
Nazwa / model (*)
Numer plomby (*)
Cena jednostkowa brutto (*)
Data wystąpienia usterki calendar(*)

Dokładny opis usterki

(*)

Częstotliwość występowania usterki

(*)

Zawartość kompletu

(*)
Czy przedmiot objęty jest gwarancją (*)
Załączone dokumenty
NaprawaZwrotWymiana

Zwrotów wadliwych i omyłkowo dostarczonych towarów, prosimy dokonywać wyłącznie za pomocą przesyłki bez pobrania.

Klienci nie prowadzący działalności gospodarczej i będący w świetle obowiązujących przepisów konsumentami, mają prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez jakichkolwiek dodatkowych opłat i podania przyczyny zwrotu.

Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub zniszczenia i musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu.

Dokumenty niezbędne do wykonania zwrotu to :

  1. Klienci nie prowadzący działalności gospodarczej paragon
  2. Wypełniony protokół przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zakupu na paragon (do pobrania TUTAJ)
  3. Klienci prowadzący działalność gospodarczą po otrzymaniu towaru, przesyłamy korektę faktury, po otrzymaniu podpisanej korekty wykonujemy zwrot pieniędzy.
  4. karta gwarancyjna
  5. formularz reklamacji
  6. gdy przesyłka dotarła z uszkodzeniami mechanicznymi to klient zobowiązany jest dołączyć PROTOKÓŁ SZKODY SPISANY Z KURIEREM W DNIU OTRZYMANIA PRZESYŁKI
Numer konta oraz dane do przelewu kwoty z uznanej reklamacji:

Dokumenty niezbędne do wykonania wymiany to

  1. ksero dokumentu zakupy tzn. paragon lub faktura
  2. karta gwarancyjna
  3. formularz wypełniony na stronie i wydrukowany
  4. gdy przesyłka dotarła z uszkodzeniami mechanicznymi to klient zobowiązany jest dołączyć PROTOKÓŁ SZKODY SPISANY Z KURIEREM W DNIU OTRZYMANIA PRZESYŁKI

Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, należy w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia i napisać protokół opisujący zniszczenia. Taki protokół podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę reklamacji.

Odpowiedzialność Hotair za dostarczenie wadliwych produktów jest ograniczona do wymiany towaru. Jeżeli zostaną spełnione powyższe wymagania.

Dokumenty niezbędne do wykonania naprawy gwarancyjnej to

  1. ksero dokumentu zakupy tzn. paragon lub faktura
  2. karta gwarancyjna
  3. formularz reklamacji

Wyniku braku powyżej wymienionych dokumentów reklamacja będzie odrzucona, ewentualne naprawy będą wykonywane odpłatnie.
Po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów.

Procedury postępowania:

  • Postępowanie reklamacyjne odbywa się wg warunków handlowych dostawcy.
  • Nie należy zrywać z towaru naszych etykietek identyfikacyjnych.
  • Towar należy pozostawić w oryginalnym opakowaniu i przechowywać zgodnie z instrukcjami producenta.
  • Należy starannie wypełnić formularz, następnie przesłać go do nas, po przesłaniu wydrukować formularz i czytelnie podpisać. Paczki NO NAME nie będą odbierane !!!!

    FORMULARZ wraz ZE SPRZĘTEM proszę przesłać paczką na nasz adres.

    NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM
Ile jest dwadzieścia minus dziesięć: (*)

Twój koszyk

HotAir Twój koszyk jest pusty.
Koszty wysyłki
Nowości
Wszystkie nowości...
Polecane
Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij